DAGENS KLÄDVAL


T-shirt från JC och Jeans från Cubus.


Godmorgon! Det blev ett väldigt enkelt klädval idag, med en väldigt slarvig uppsättning. Men det får duga!Vaknade för cirkus 30 minuter sen och kunde inte somna om! Skit jobbigt! Så jag gick upp och började måla naglarna... sen så satte jag på mig kläder, och nu tänkte jag gå och göra lite frukost. Eftersom jag inte har nånting att göra efter det så tänkte jag åka in till mammas salong i stan. Inte bara för att vara där, jag tänkte gå  till Gallerian sen, själv. Tråkigt att inte ha någon med sig men mamma kan typ inte ta några pauser eller nåt så då får jag väl gå själv. Och jag kan ju inte ringa nu till nån kompis. Men jag måste till Gallerian ändå för att jag har typ inte några kläder alls hos pappa nu. Så han bjuder på allt jag köper.
Thank you Daddy! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0