DETTA KÖPTE JAG I BANGKOK


Snygga iPhone skal


Rosa/Röd Juicy Couture mjukisdress


Lila Juicy Couture mjukisdress


Ljusrosa Juicy Couture handväska


Svart handväska (snyggare i värkligheten!)


Någon slags mini "ljudanläggning" (högtalare) till mobilen. Jätte bra ljud i den faktiskt!


Burberry flippflopp (stav?)


Burberry plånbok


Burberry plånbok (samma)


Rosa linne med små svarta prickar på... köpt i mea phim då men skit i det. (Den är hemma hos mamma så jag fick ta en bild från när jag var i Thailand)


Rosa Miss Dior parfym... den är oxå hos mamma så jag fick ta en bild från google, Men det kommer en bild på den sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kosta den lila juicy couture dressen? :)

2012-09-18 @ 08:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0