I'M HOME!



Tumblr_ldhjsynxtt1qd3mv6o1_500_large_183179625_large
Tja tja bloggen! Nu är jag äntligen hemma! Känns skönt men jag vill ändå tillbaka till värmen! Igår var jag ju i Bangkok. Där bodde vi på ett hotell... eller inte vi men min morster & hennes kille skulle vara i bangkok i 2 nätter, och vi skulle bara vara där i cirkus 8 timmar. Så vi lämnade alla våra resväskor på deras hotellrum och gick direkt till ett super stort köpcentrum som heter MBK, som ni kanske känner till?

 Där shoppade jag förfullt. Trodde aldrig att jag skulle hitta dem sakerna jag ville ha (Juicy Couture mjukisdress, Juicy Couture/Burberry hanväska och Miss dior parfym). Men det första jag såg när jag kom in var Juicy Couture mjukisdressen! Fatta hur glad jag blev! Gick direkt in och köpte två styckna! Sen gick vi och åt på KTC. Efter det gick vi runt i affärer, och jag hittade lite smågrejer & sånt, sen hittade jag Juicy Counture väskor! Då köpte jag en rosa Juicy Couture handväska. Och sedan gick jag till någon affär med mycket parfymer och där hittade jag direkt en Miss Dior parfym. Så då köpte jag den oxå! Och sen... så kollade jag på lite iPhone skal, så då köpte jag fyra till mej och några till kompisar.

 Vi var på MBK i 6-7 timmar! Så gissa om jag sov gott på flyget! Jag hade i alla fall super kul och nu är jag hemma och njuter av allt jag fått. Har inte bloggat på hela dagen för att jag har haft fullt ös med att packa upp alla kläder och sånt + att jag är barnvakt till kusinen (Felicia). Imorgon kommer massa bilder på allt jag köpte i Bangkok och lite mer! See ya!

(Det här inlägget blev längre än vad jag hade trott!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0